hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Diet dag 3

Idag har jag varit hungrig som en varg hela dagen. Har ändå fått i mig små bra mellanmål trots att jag har haft fullt upp. Riktigt bra av mig som annars slarvar och kan gå många timmar med tom mage, t.ex. i stallet, för att därefter åka direkt till gymmet. Det blir ingen effektiv gymtid kan jag säga.
 
I skolan är det ganska lätt att få i sig små mellanmål eftersom vi alltid har fika klockan tio och lunch klockan tolv och sedan något kvarts rast senare på eftermiddagen också. Idag var vi dock inte i skolan utan på Mölndals sjukhus och fick prova ut ortoser, kryckor, gå-bord och rullatorer till varandra. Kul dag! 
 
 
Träningen idag blev milen på crosstrainern, förbrände ungefär 754 kalorier. Maten blev fläskfilé och kvällsmat te, brödbit och jordgubbar.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: