hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Hoppade hästarna

Idag är sista dagen med trimm och förberedelser inför tävlingen imorgon. Borstade dem extra noga och tittade över utrustningen som hade blivit rejält dammig nu när solen torkar upp paddocken så att den dammar. Larino har jag bara hoppat en fem gånger totalt och jag vet inte riktigt vad jag skall förvänta mig med honom imorgon. Jag hoppade en oxer idag och han är väldigt ambitiös. Hoppade 120 med lätthet!
 
Tiger är lite lurigare att hoppa med han var väldigt avslappnad vilket underlättar men oavsett hur bra jag tycker att jag rider an mot ett hinder så drar han iväg sista biten och då stämmer inte avståndet längre. Det är mest att hålla om och lita på att han sköter sitt jobb. 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: