hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Lyckad dag

Det har varit en riktigt lång dag idag. Började tidigt med skola och allt vad det innebär och därefter hade jag bråttom hem så att jag kunde fixa iordning nya hagar till hästarna. De har nämligen ätit upp alt gräs i sina nuvarande hagar. Jag fick en hel del sol medan jag stängslade och såg att jag hade tagit lite solskyddsfaktor på en axel i alla fall. Se bild haha.
 
Valle skulle hopptränas idag och vi åkte ändå till Skene och lite till för att träna på en anläggning där. Det var lite träningstävling och jag red fram precis som på tävling sedan red jag en bana på 12-13 språng. Han var verkligen toppen, positiv och lagom pigg genom hela banan. Därefter höjde vi och hoppade sex språng på 140cm som han lekte över, jag behövde bara styra och hålla i manen. Det är sann lycka att hoppa högt med en häst som man vet alltid stället upp. Det var en lång resa hem men tack för bästa sällskapet Johanna!
 
 
Bild1-3: mitt härliga hem! Bild 4: snygg solbränna Bild5: presenter från bästa mom <3 Bild6: Drop dead...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: