hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Årets sista träningspass

Då verkar det som att jag har avverkat årets sista träningspass. Det var lätt och kroppen kändes bra! 
Jag gjorde styrkeryck treor på 35kg och tvåor på 40kg. Lätt som en plätt! Därefter knäböj fram 65kg treor i tre set. Också lätt! Råpress upp till 95% av max var också busenkelt. Jag lade (som vanligt) till två övningar: stöt bakom nacke och ryckmark. Stötar a har jag aldrig gjort från nacke så jag kände mig för lite grann på 45kg och 50kg. Easy! Ryckmark gjorde jag 5x5 på 50kg för att inte riva upp min skada i hamstring allt för mycket men ändå få till lite styrketräning för alla muskler som är med i rycken. 
Min klovning idag är helt underbar, hade abtagligen blivit straffad för den om någon på klubben hade varit där... tur att jag var ensam på träningen idag!
Varför hänger det galgar från Lillhagen i vår klubblokal?! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: