hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Tråkiga ledighet

Är det verkligen bara jag som ogillar ledigheten? Imorse när jag vaknade första gången vid 06.00 så tänkte jag "om jag hade haft en häst nu hade jag haft en anledning att gå upp". Men jag har ingen häst alltså rullade jag runt halvt sovandes, halvt vaken tills klockan blev 12.
Jag har både shoppat på stan och online idag. Blev äntligen klar med en fotobok som jag gjort via Önskefoto på nätet där en hel del av bilderna från USA fick ta plats. Ska bli kul att få den i handen sen! Mer då? Försöker träffa vännerna nu när jag är ledig mot min vilja och göra klart saker som jag inte hinner annars (vad det nu kan vara..???) Igår var International friend på besök, så trevligt! 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: