hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Hängig

Idag är det söndag och jag har ingen söndagskänsla alls. Faktum är att jag inte känner särskilt mycket alls just nu. Har gått med en förkylning sedan onsdags med halsont, bihålorna, hosta, snuva ja, ni vet. Eftersom jag skall lära mig allt om min nya arbetsroll så vill jag vara med trots att jag inte än på topp och jag är helt slut nu 8 arbetsdagar i rad senare.... 
Direkt efter jobbet igår så fick jag mat av mina föräldrar och jag skulle bara gosa lite med Pelle och det slutade med att Pelle somnade först och därefter jag. Ända sedan Pelle var 12 veckor gammal så har han somnat med mitt pekfinger mellan trampkudden och klorna. Nu är han över ett år gammal men är fortfarande lika underbar!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: