hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

HATAR

Okej, det är jättekul med ny tjänst på arbetet och jag vet att det bara har gått en vecka men jag kan inte låta bli att sakna natten något oerhört..! Jag tycker kväll och helg är hur bra som helst men jag HATAR att arbeta dagtid, samma tider som alla andra. köer ut från jobbet, köer hem från jobbet, kö inne på gymmet, köer i affären. JAG HATAR KÖER! Det finns ingenting som kan kicka igång min ilska så som köer. Jag var beredd att kasta in handuken och bara stanna hemma och sura efter arbetet idag. Men nej, jag tränade ihop med Mossebergarna och avverkade ett ryck och knäböjspass och efter det när jag trodde köerna lättat så är det vägarbete på den lilla, LILLA, landsvägen sista biten hem. HUR ÄR DET MÖJLIGT!? GAAAAHHHHHH! Ingen bra dag idag helt enkelt. 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: