hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Experimenterar

Nu skall jag inte ge er falska förhoppningar här, det jag skriver är på väldigt experimentell nivå än så länge. Mina ryck har varit ett stort problem länge, jag har ryckt 50kg på tävling i slutet av sommaren förra året och jag står än idag och stampar på 50kg. Styrkan finns men sittet vill sig inte riktigt. Igår föreslog tränaren "på skoj" att jag skulle testa utfallsryck eftersom vi människor med väldigt långa ben har mer naturligt för att gå ner i utfall istället för sitt. Jag provade lite igår och lite grann idag och det känns himla bra! Jag smackade upp 45kg bara för att prova och det gick fint trots att det är andra gången jag provar tekniken. Så om ni undrar varför mina utfall är så nära golven på bilderna så är det för att jag gör ett ryck och inte en överstöt. Här gäller det att ni är uppmärksamma, inte att förväxla! 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: