hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Tredje dagen

Idag skall jag åka hem, äntligen får jag säga. Borta är bra men hemma är verkligen bäst. Jag längtar till min säng och till min dusch, jag längtar tills min packning är nytvättad och hänger på balkongen. Jag ligger här klarvaken på vandrarhemmet Skräddaren och funderar på vad jag skall göra fram till klockan åtta då jag skall gå upp. Kroppen är lite krampaktig pga vätskebrist och det faktum att jag maxade i alla moment igår. Mest ont har jag i en underarm (?) Och ena axeln. Här är lite bilder från igår.
Resultatet blev på 69.98kg i kroppsvikt 100kg i knäböj, 62.5kg i bänkpress och 140kg I marklyft. Totalt 302.5kg och Wilkspoäng 303 
 
Taggar: Benchpress, Bänkpress, Deadlift, Dödslyft, Marklyft, Midsommar, SM, SM-veckan, Squat, styrkelyft;