hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Vad folk tror att man gör

 
Visst är det stressande att vara sjuk?! Jag som älskar att arbeta och leva med rutiner spyr snart på att aldrig bli helt bra och komma tillbaka till jobbet. Inte minst när jag vet att kollegor pustar och frustar i väntan på mitt tillfrisknande. Man kanske tänker sig att det här med att vila upp sig skall vara något enkelt, låt mig berätta för dig, det är det inte! En vanlig nattsömn blir ingen nattsömn, det blir ett evigt hostande, snorande, rullande och kvalitén på den vilan är ungefär ingen alls. Så här ligger jag kvart i två på natten och stirrar på den där röda strömbrytaren i hopp om att åtminstone få några timmars ordentlig sömn...
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: