hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Första veckan avklarad

Goddag! Jag har precis ätit frukost med mina egna jordgubbar till. Önskar att jag om tio är kan göra en frukost där allting i grönsaks/fruktväg är egenodlat, dröm! Hur som helst var det väldigt svårt att gå upp idag. I måndags ringde klockan 06.00 tisdag 05.30 och sen har det minskat för varje dag tills jag är tillbaka till normala 04.40 och står redo på fabriksgolvet 06.00 iförd arbetskläder. 
Jag har inte bara gått upp tidigt, jag har kommit hem sent också. Längsta dagen var 21.30 och igår,  fredagskväll kom jag ifrån strax innan 19.00.... Långa dagar men jag vet hur viktigt detta arbetet innan produktiinsstart är så jag hjälper gärna till. Dessutom älskar jag mitt jobb och alla människor som jag träffar där. Överdriver nog inte ens en smula om jag pratar med över 100 personer varje dag..! 
Men livet är ju inte bara jobb eller hur.... det finns ju utejympa också! Jag har varit på två pass denna vecka och två förra. Älskar att stå där och hoppa i ösregn eller ligga i somrigt gräs i solen underavslappningslåten på slutet av passet. Som jag skrev i mina 100 mål så är just att bli jympaledare på Friskis och Svettis ett. Jag har redan instruerat och hållit i gympass på Friskis redan men att bara hålla på med jympa är någonting jag kommer att göra inom ett år tror jag. Annars blir det längre fram i tiden. Jag och newfound homie har bokat dagsspa imorgon och det behövs efter den här rivstarten av hösten haha. Helt slut! Innan jag åker till Arken Hotell och Art garden tänkte jag gå på afro dans utomhus och idag blir det ett lyftarpass, jag vill verkligen få min kropp att må så bra den bara kan! Har lite dåligt samvete för vårens 3h sömn varje natt och mer öl än träning samt en hel del god mat ute på restaurang... Dags att starta dagen!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: