hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Mina 100 Mål

  1. Arbeta som VD på ett börsnoterat företag
  2. Rita och bygga min drömgråd som skall innehålla stall, manege, paddock, gräsbana, skrittmaskin, stora gräs/grushagar, gästhus x2, hus pool, garage, strand och båt
  3. Bli mamma till två-fyra barn
  4. Gifta mig med en man som älskar mig och som jag älskar inifrån och ut
  5. Sitta med i styrelsen på ett börsnoterat företag
  6. Vara med i Ruter Dam
  7. Gå in i ett rum och få allas respekt och uppmärksamhet
  8. Resa runt hela USA
  9. Köpa en lägenhet i Ft Lauderdale
  10. Umgås med min familj så mycket det bara går
  11. Ge feedback till vänner och medarbetare, positiv som negativ
  12. Bli ekonomisk oberoende med min aktieportfölj
  13. Aldrig ändra något i mitt utseende
  14. Vara en förebild för unga tjejer
  15. Fortsätta jobba med min personliga utveckling som chef, mentala och fysiska hälsa
  16. Äga minst fyra hopphästar samtidigt
  17. Stå på mig själv och säga ifrån när folk inte kan bete sig
  18. Starta företag
  19. Erbjuda nyanlända/ folk med diagnoser eller utbrändhet arbetstillfällen i stallet, trädgården
  20. Arbeta som produktionsledare
  21. Arbeta som fabrikschef
  22. Arbeta i VCT ledning
  23. Ha vänner hemma i gästhusen varje helg och njuta av grill, fest, musik
  24. Vara en vän att lita på som alltid ställer upp
  25. Lära mig ett nytt språk
  26. Odla grönsaker
  27. Bygga uterum/växthus
  28. Bli jympaledare på Friskis& Svettis
  29. Köpa en XC60 D4
  30. Köpa en XC90
  31. Gå i kostym till jobbet när jag arbetar i ett börsnoterat bolag
  32. Se fler oetablerade artister innan de blir kända
  33. Bestiga berg i Norge
  34. Åka till Island, rida islandshästar, gå ut i Reijkavik, se norrsken, vandra och bada i varma källor
  35. Blogga hela tiden som jag är verksam inom bygg/häst/gårdsrelaterade sammanhang
  36. Sälja specifika produkter på min drömgård
  37. Investera i fastigheter
  38. Utföra mindfulness varje dag
  39. Bli grym på företagsekonomi
  40. Utbilda mig inom mental träning/ sport coaching
  41. Läsa en bok minst en gång i månaden
  42. Träna det jag tycker är kul och prioritera min fysiska hälsa
  43. Tjäna minst 50 000SEK i månaden
  44. Läsa MBA utbildning sponsrat av mitt arbete
  45. Arbeta utomlands ett-två år
  46. Skapa nya standarder på min arbetsplats och vara förespråkare för ett effektivt/ smart företag som engagerar sig i sina anställda både fysiskt som psykiskt
  47. Aldrig slösa til på folk som inte är värda det
  48. Skämma bort familj och vänner med presenter och omtanke
  49. Unna mig regelbundna klippningar, hemmaspa och målade naglar
  50. Bo på hotell flera ggr per år
  51. Rycka 55kg och stöta 70kg på tävling, samtidigt
  52. Ha flera stallkatter
  53. Ha en vakthund
  54. Bli en bullfarmor
  55. Lära mig mina närmsta vänners födelsedagar utantill
  56. Ha ett hem fullt av Lexington
  57. Ta körkort för traktor och tung lastbil
  58. Lära mig allt om jordbruk framförallt att så, gödsla, träde, skörda
  59. Lära mig basic juridik kring hus och häst
  60. Gå ut och dansa nykter
  61. Lära mig att dansa
  62. Gå på operor/ musikaler
  63. Lära mig mer om blommor
  64. Lära mig att laga fler maträtter
  65. Unna mig att äta på fina restauranger
  66. Äta middag i minst fem minuter varje dag
  67. Lära mig att baka vaniljbullar
  68. Alltid vara spontan
  69. Alltid vara flexibel
  70. Ta en promenad varje dag
  71. Lära mig att sko
  72. Lära mig att snickra
  73. Lära mig att kakla
  74. Alltid ha batterilöst sex där båda får orgasm
  75. Bli offentlig person
  76. Sommarprata
  77. Skriva en bok
  78. Skaffa ett Eleikoset och en plattform att träna med hemma  
  79. Börja samla konst
  80. Lära mig någonting om viner
  81. Ha tålamod, med alla såväl människor som djur
  82. Fortsätta vara pedant med mina grejer
  83. Alltid plocka ut ett plagg ur garderoben när ett nytt kommer in
  84. Ät någonting färgglatt varje dag
  85. Lev inom circle of concern
  86. Var alltid positiv
  87. Gör någonting för familjer med autistiska barn 
  88. Lär andra unga kvinnor om aktier, sparande, lån osv.
  89. Bli inte en börda som pensionär, finns där för dina barnbarn när dom behöver dig, annars i periferin
  90. Leva sparsamt
  91. Inviga mina egna Globalknivar
  92. Föreläsa för andra
  93. Ta en masterexamen
  94. Ta en dubbelexamen, läs klart socionomprogrammet
  95. Berätta för mamma 
  96. Sponsra unga människor i det som kan tänkas behövas där och då
  97. Renovera ett hus/ en stuga helt själv
  98. Lära mig att spela OK golf
  99. Prova Damirs speltricks med 100% vinstgaranti
  100. Säg till min familj att jag älskar dom oftare 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: