hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Bubbla

Mm vaknade upp idag och allting var helt knäpptyst och fortfarande mörkt. Skönt att vakna tidigt helt självmant, inga störande ringsignaler eller mindfulness appar i ett försök till ett värdigt uppvaknande tre timmar för tidigt en vardagmorgon. Jag har.tänkt mycket senaste tiden, på livet, karriären, vart är jag påväg, vart skall jag vara om fem år, tio år osv... Hittar inga givna svar just nu. Är det här verkligen rätt? Ignorerar jah tecknen eller överanalyserar jag? Varför vill någon träffa just mig? Vad har han för motiv? Hur skall jag förhålla mig? Den här gråa dagen är perfekt dag att samla mina tankar, sätta upp strategiska mål, konkreta mål och datum för nästa år. Alla mina anteckningsblock lär behövas nu. Är redan inne på min andra kopp svart te. Musik: Princess of China - Coldplay
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: