hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Inspodöd

Hur mår du Johanna? Bra. Vad tänkte du på? Din glöd har slocknat. Är du säker att du mår bra? Det ka jag faktiskt hålla med om. Glöden har dött. När jag är påväg hem från jobbet spirar idéerna och jag känner the sky is the limit. Men klockan 07.00 efter första mötet så är all inspiration bortblåst. Den är dödad. På grund av vad? Jag önskar att jag kunde skriva sanningen. Det kommer jag inte göra. Inte idag inte någon annan dag. Människor kan åstadkomma så mycket. Lika många hinder man kan ta sig förbi, lika många barriärer kan man bygga upp med en sak. Sitt beteende. Let du när du bemöter andra? Snäser du av folk när du är stressad? Delar du med dig av positiv energi? Ger du feedback till dina medarbetare? Hur hade du velat bli bemött? 2017 års planer revideras efter varje barriär som byggs upp. 2017års planer In The making.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: