hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Julledigt

Jag har gått in i min julledighet och det gjorde jag på bästa sätt: med bästa arbetskollegorna! Vi möttes upp på en aw och det slutade i ett riktigt kalas! Gissa om jag är trött idag. Har ont i halsen eftersom halva kvällen bestod av grötig danska haha! Bakfyllan hängde i ändå till på kvällskvisten idag, dagen innan julafton. Vi hade första julfirandet idag hos mina föräldrar med halva släkten och det var jättemysigt. Synd att jag var för bakis för att ens orka äta tillräckligt och delta i alla samtal. Ibland är det faktiskt skönt att bara befinna sig i ett sammanhang där man kan insupa den stämning och allt som händer där utan att behöva vara huvudpersonen själv. Förstår ni hur jag menar?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: