hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Kroatien Dag 5

Oj oj oj, vilken bakfylla vi vaknade med. Ägarens gubbe försökte väcka oss genom att dammsuga och banka på alla dörrar. CALM DOWN goddamnit! Vi tog vårt pick och pack och begav oss mot stranden, det var en välbesökt liten strand men det fick duga för idag. Vi åt bakispizza och tog oss även varsin massage senare på eftermiddagen. Skönt eftersom mina vader var som fiolsträngar efter 8h i nationalparken dagen innan plus X antal timmar på dansgolvet under natten! Jag studsade upp och ner på britsen, jag är ju så kittlig i rygg och ben men han kämpade på så mina muskler var som gele efteråt. Amanda blev helt blå efter samma massage. 
Efter att bakfyllan avgått tog vi lilla Opeln till Primosten ca 45minuter från Vodice tror jag. Smidigt och vi hittade boendet, det var inte avbokat och det var väldigt fräsht och fint. Vi gick ut och letade upp Tripadvisors nr 1 restaurang och den hette Mediteran. Den var defenitivt värt ett besök! 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: