hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Helgen v 21

Hej!
 
Den här har varit en underbar vecka på många sätt. Måndag-torsdag var bara perfekt med vänner, sol och mat ❤
Fredag innehöll utbildning, Frölunda torg och kalas hos min fina morfar, numera 84år gammal. Direkt därefter åkte jag till International friend i sin nya lägenhet. Det bjöds på vin och hemmagjord pesto. Så gott!
 
På lördag var det dags att tagga till eftersom det var andralånggatansdag. Jag å min newfound homie stack dit och dagen kantades av sol, musik och spontandans. Vi var bjudna på Chark-night (ost och köttkväll) och det bjöds inte bara på mat utan även lek. Väldigt roligt! Efter detta väntade efterfest på Kajskjul 8. Jag var vid det här laget så trött att jag somnade stående. Parham spelade och innan dess även Marcus Price. Det var kul att se lite nytt men det var så oerhört härligt att komma hem till sin renbäddade säng. 
 
Idag har jag bara myst och njutit av en underbar vecka, har precis gratulerat mamma på hennes dag. Hon bjöd på god mat och jag kan knappt röra mig så mätt jag är!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: