hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Soldyrkare

Jag älskar sol, ser jag att solen lyser när jag vaknar och jag egentligen har tänk att sova längre så går jag upp i alla fall. Min balkong är dessutom platsen att vara på soliga dagar. Det är sol från 10 till 20 och är jag ledig så hittar ni mig där. 
Idag är ännu en ledig dag och jag fick panik när jag såg att solen är här för att sätta lite fräknar på bleka ansikten. Jag har faktiskt blivit riktigt brun från förra veckan då vi hade nästa  en hel vecka med kanonväder. Nu gäller det bara att det vädret får hålla i sig! Jag har avverkat lite jobb och nu skall jag strax ut på en motionsrunda och sedan måste jag verkligen ha dla nya galgar till alla nya plagg och även mer porslin... hatar när kopparna alltid tar slut så får man laga någon annan frukost än man först hade tänkt sig... typ som idag. Ha en fin dag!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: