hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Zzzöndag

 
Ser ni vem jag var ute med i fredags? Nicki Minaj! Jag och min nyfunna vän gick ut för att lyssna på lite najs musik och vad passar bättre än Hiphop friday på nef? Innan dess var vi på Tacos & Tequila. Vi åt tacomix som var riktigt god men tror dessvärre att det var anledningen till att jag inte kunde sova den natten, hade så ont i magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
 
Igår vaknade jag klockan 17.... oj, vad hände där. Sixx var här och vi åt middag och pratade om livet. Alltid lika trevligt att få prata med en likasinnad ❤ Nu är det ett dags att strukturera upp lite grejer inför nästa vecka och sen städrace och träning!
Lite visdomsord
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: