hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Recap

Okej så jag skrev ett långt inlägg om vad som hänt de senaste veckorna men allting försvann då det ringde på telefonen.... suck! Here we go again! Böcker: jag har läst otroligt mycket senaste tiden och inspirationen är på topp, jaga dina drömmar, munken som sålde sin ferrari med mera med mera. Jag antecknar guldkornen från alla böcker och sparar I ett block som jag läser igenom då och då för att ständigt bli bättre och använda rätt verktyg i min vardag på väg mot självuppfyllelse och livsmål. Födelsedag: jag fyllde tjugosex (känns sjukt gammalt när man skriver det i bokstäver) jag hade släkten här och även vännerna dagen efter. Många fina presenter och gratulationer fick jag och det värmer verkligen! Att folk kommer ihåg och bemödar sig att ägna en stund åt att säga grattis betyder jättemycket! Tack finisar!! Nöjen: utgång, dans, träning, spa och god mat. Behöver jag säga mer? Buster: min nya Sov kompis på tisdagar. Hur söt?! Resa: jag råkade boka en resa till London helt enkelt för att shoppa julklappar och kanske en och annan topp till mig själv 😇 looking forward! En längre resa planeras till jul och nyår också.... vi får se vad det blir av ett.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: