hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Aldrig hemma aldrig pigg

Hej på er!

Om ni råkar vara mina vänner som nu har tagit sig tiden att läsa om mitt otroligt tråkiga liv så vill jag börja med att be om ursäkt för att jag är världens mest frånvarande vän.
Just nu är jag mer på jobbet än hemma och jag är konstant trött. Nej, jag är inte utbränd, än. Skämt åsido. Jag känner ett väldigt stort ansvar för den roll jag har på mitt arbete och jag är väl ambitiös och drar i trådar som andra inte ens orkar se åt. Jag vägrar acceptera att vi vid projektslutet kommer säga "Vi hade kunnat göra mer". Jag lämnar inget åt slumpen!
Jag får sms från oroliga vänner som undrar om jag ens lever och hur jag mår. Tack sötnosar! ♡ Jag lever och mår bra. Eftersom jag alltid har varit en 0km/h eller 180km/h så är det så jag beter mig även nu. Jag har inga ambitioner vad gäller tyngdlyftning/styrkelyft, hästar, husbygge, pojkvän och då blir det automatiskt så att jag kör järnet på jobbet.
Vissa dagar funderar jag på att skaffa en pojkvän bara för att spendera lite tid på att göra annat och jag har till och med dejtat en kille men nej. Han var inget för mig. Nästa idé är att skaffa ett husdjur. Men vilket husdjur orkar lyssna på min musik på högsta volym dagarna i ända? Jag vill inte utsätta någon fluffig lite hund, katt annat gulligt för det..! :(
Just nu har jag vattnat alla mina blommor (19st!) Och kört igenom en hel hög med tvätt. Doftljus en är tända och jag planerar vad jag skall baka till släkten som kommer hit på fredag för att fira min 26 års dag och sist men inte minst vilka lekar vi skall leka på lördag när mina fina vänner kommer!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: