hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Asstorp

Glad påsk! Min påsk började igår med att åka hem till mina föräldrar efter jobbet och äta påskmiddag med ena halvan av släkten. Jag däckade en stund i soffan. Är alltid helt slut sista arbetsdagen i veckan. Ingen mening att föreslå AW eller liknande aktiviteter dessa dagar. Ain't gonna happen! Jag fortsatte unna mig att ta det lugnt idag på långfredag. Sov till 14.30 Första halvan sov jag i soffan somnade strax efter Pretty Woman var slut. När jag bytte till sängen så vägrade jag gå upp. Var uppe ca 14.30. I deserve it! I vanlig ordning stack jag och Malin iväg på äventyr. Denna gången till Marks kommun för att titta på en mark som jag budar på. Just nu har jag ritat upp en tänkbar avstyckning till ett pris. Får vi se vad säljarna säger. Jag tror jag har tänkt på allting. Framtida plats för gräsbana, skrittmaskin, manege, paddock och galoppbana. Det finns mark kvar till att bygga hus med altan och stall. Som ni förstår är jag ingen miljardär så jag får planera in allting och bygga på allteftersom. Tog många bilder från mitt framtida drömhem! Vi stannade även vid Lygnen i höjd med Gäddevik för att njuta av svinkall blåst och starka solstrålar.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: