hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Två svarta

Hur skall man börja dagen när man inte har någon sol, ork eller viktig deadline? Två koppar svart te. Svaret är givet. Jag tror jag har skapat den där bubblan som jag har längtat så efter att leva i, vet ni ur jag märker det? När jag vaknarde i morse så insåg jag att jag vägrade gå upp. Då hör jag i mitt huvud. If you didn't wake up with some goals go back to sleep. Bossbabes citat är verkligen Spot on! Och för er som oroar er hela tiden för att jag jobbar för mycket. Jag har ett enormt driv (inte imorgon dock haha) men jag har ett system för att balansera jobb versus familj, vänner och hälsa. Jag färgkodar allting i kalendern och är allting gult då vet jag att balansen inte finns. Om det är gult, grönt och rosa då är det perfekt balans mellan livets olika parametrar. Hur smart?! Så jag kom tillslut upp och kopparna är urdruckna. Magasinen har jag plöjt igenom och nu är det lite fix med räkningar och inköpslistor innan jag går ut på en promenad som avslutas i affären. Avskyr att ta bilen när jag lika gärna kan gå till affären och ännu bättre i samband med den dagliga promenaden. Anyways nu är det dags att forsätta här!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: