hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

CKY

Då har jag sett CKY spela efter vad är det.. 9år? Det var lite speciellt att se samma band fast med en annan sångare och nya låtar i en sunkig lokal mitt i Berlin. Vi såg spelningen och efteråt blev det lite öl samtidigt som bandet minglade runt i baren. Jag pratade med Jess trummisen om den senaste vändan i norden och allt kul vi hade då. Kvällen slutade på en väldigt känd nattklubb i Berlin och det var minst sagt händelserikt. Nu flyter dagarna på här och jag har redan shoppat loss på Primark och sökt igenom hela utbudet avseende shopping. Nu återstår julmarknader och en födelsedagsfest imorgon. Jag har precis klivit upp och druckit första koppen te och lyssnar på framgångspodden men Peder Fredricsson.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: