hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Inflyttad

Så här jag flyttat in i det lilla huset på kullen. Jag hade klipptid på onsdag direkt efter en bedömning som ett av mina lag hade (och nailade!). Direkt efter det skyndade jag iväg till Bauhaus, Jula med mera. Just nu är det massa att komplettera i huset. Alla stora grejer är på plats. Efter det städade jag som en dåre och packade hela bilen full med saker från mammas och pappas vind. När klockan var 02.00 gav jag upp. Dagen efter var jag ledig för att flytta alla möbler med hjälp av pappa och farfar. Vi hade alla grejer på plats vid 15.00 och då var det dags för den klassiska flyttpizzan. Hela kvällen fram till midnatt pysslade jag och var helt slut när klockan ringde 04.30. Jag hade sovit bra första natten men det tar tid att vänja sig vid alla nya ljud. Efter en fullspäckat arbetsdag var det dags att shoppa på Ikea, inredning till garderober och lådor. Det blev även lampor och väggskåp... idag vaknade jag först 14.00 eftersom hela veckan har varit ca 4h sömn och dagarna och kvällarna har varit full rulle. Jag sitter nu på uppesittarkväll i en meowy XMAS tröja.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Angelica Wåhlin
skriven :

Oj, så mysigt!!