hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Inspirationsboost

Jag snappar upp inspiration från alla möjliga håll just nu. Jag tittar mycket på Isabella Löwengrips rörelser, jag jämför detta med mina erfarenheter och det jag lär mig dagligen med hjälp av böcker och andra kunskapskällor. Du behöver starta tio bolag för att ett skall lyckas. Ha målbild, sätt upp symboler i ditt hem som påminner dig om din målbild. Investera i det du vill och tycker är värt. Skapa positiva utgifter, som gör dig rik. Kunskap är makt. Hur som.helst igår var en superlång dag på jobbet och jag slog rekord i antal utföra medarbetarsamtal, åtta stycken! Det motsvarar lite mer än antal patientbesök man har som psykoterapeut en dag. Med så många möten kan jag lova att man är lite mosig i huvudet. Tänk att du skall ta in en helt ny person. Du skall var nyfiken på allt som finns bakom denna person. Du skall vara 100% här och nu. Du skall plocka fram saker som medarbetaren har gjort bra, något de kan ta med sig till nästa samtal. Gärna följa upp någonting som de nämnt för dig tidigare för att du är genuint intresserad av hur det har gått för medarbetaren. Trött och hungrig möttes jag av en överraskning på min säng. I den väntade något välbehövligt, En brevlåda! Min nya granne har tydligen fått min post i sin brevlåda nu. Konstigt föe jag har inte ens adressändrat än..?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: