hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

It's getting there...

Idag var en heldag i huset. Först monterades mina skjutdörrar i hallen upp. Blev väldigt bra måste jag säga! Tar bild när det är dagsljus! Nu ska jag hitta en fräsig lampa att sprida ljus med i min fina hall. Därefter påbörjades kakling av köket samtidigt som jag monterade klart mina Pax garderober i sovrum nummer två. Kallar dom ett, två och tre. Ett är störst (där kommer jag sova... hihi) och tre är minst. När det var klart stack vi till Jula för att handla och då går brandlarmet..! Bara lägga tillbaka alla varor och åka tillbaka till huset. Vi satte upp lite handdukskrokar och gardinstänger också. Lika bra att göra det medan huset är stökigt. När jag väl börjar städa vill jag ha det pedantisk rent (ingen som märkt det förut va?). Så efter liten middagspaus fortsatte jag själv och jag städade. Och städade. Och städade. Väggarna är så fulla av spån att de är gula. Jag var tvungen att ta en bild när jag dammsugit halva bara för att jämföra. Hann med att dammsuga väggar och golv i vardagsrummet, köket, stora badrummet, walk in closet och sovrum ett. Puuuhhhhhhh!! Hade tänkt putsa fönsterna också men såg att klockan redan var 21.30 när jag var klar med det andra så jag fortsätter imorgon. Imån kommer också min tvättmaskin och torktumlare samt tvättbänk att kopplas in. På tisdag kommer kommunen och tittar om jag får lov att flytta in eller inte. Håll tummarna!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: