hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Full rulle

Hej på er! Min trogna lilla skara som följer mig här. Denna vecka har varit FULL fart verkligen. Det är planering med husfix och leveranser som skall till lilla huset på kullen. Jag var på konsert igår med Sixx, vi såg CKY som gjorde sin första Sverigespelning på sisådär 10år. Faktiskt ganska bra! Gammeltanterna blev dock trötta redan efter middagen på the Barn som vi rundade av vid 21. Jag hann bara laga mat en dag den här veckan och helt ärligt har jag inte velat äta mat utan nöjt mig med mackor för att sedan på natten drömma om mustiga köttgrytor (??). Idag har jag haft en dag i 110kmh på arbetet och gissa om jag var slut väl hemma igen. Tvätt, dusch, julklappsinslagning och packning sen drog jag till Landvetter för en weekend i London med min älskling. Dock har jag varit här nu sedan 21.00 och planet blir bara senare och senare... Lyssnar på en ljudbok som heter verktyg för vardagen och den är bra faktiskt. En mix av teorier och mindfulness/KBT. Skall bannimej lyssna av hela bibliotekets ljudböcker via padda, det är ju gratis och tillgängligt för alla vilket är en enorm förmån. Jag har bidrar med väldigt mycket pengar till biblioteken eftersom jag alltid lyckas lämna tillbaka böckerna försent... Ljudböcker behöver ju inte lämnas tillbaka he he.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: