hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

London

Då var den årliga resan till London gjord. Senaste var med två grymma tjejer Cissi och Amanda. Åkte sent på fredag och planet var dessutom försenat ca 1h och väl framme väntade mitt ❤ och vi tog bussen till Westminster och närmare bestämt Pimlico. Hotellet var katastrof det går inte ens att kalla det hotell. Jag var så trött när jag vaknade eftersom jag hela natten skakat för att hålla värmen. Dagen efter fick vi ett nytt rum som var ungefär hälften så stort (dvs mini) samma kyla men det gick i alla fall att stänga fönstret.... "no worries its safe" öhhhh ja men det kommer bli svinkallt? Vi åt en god brunch på en mysig pub innan vi gick ut och turistade. Vi stannade till på en annan pub för lite värmande drycker och där blev vi fast hela kvällen haha. Vi hann med både öl, dessert, prosecco, drinkar och middag. Därefter hem för att försöka sova lite bättre i det nya rummet. Nej, ögonen såg ännu svartare ut på söndagsmorgonen och efter en stärkande brunch blev det lite shopping. Eftersom det spöregnade/ snöade så stack vi till Westfield istället för Oxford Street. Vi åt en glassros och shoppade lagom mycket innan vi tog oss tillbaka. Gick på en julmarknad vid London eye och avslutade kvällen på en italiensk restaurang med en helt hysterisk liten gäst. Har inte sett ett barn så hyper aktivt sedan besöket hos Horseboy Centre i Texas 2014 där alla barn har någon grad av autism med eller utan hyperaktivitet. Resan hem blev en mardröm för min del. Var uppe kl 4 för att hinna med planet 08.15 och mitt hjärta åkte 07.45 men nej Ryan air har helt andra tider och hans flyg var väl en timma sent och mitt flyg dök upp strax efter 12 sisådär.... Det var inte en bättre syn att mötas av sin älskade bil på Landvetter.... #ogillavinter
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: