hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Snöpromenad

Jag var överlycklig i onsdags för att det regnade. Nästan all snö var borta när regnet övergick i snö... suck! Jag har förstått att jag skulle passa mycket bättre i Skåne men har än så länge inte planerat att flytta dit. Tänk milda vintrar, ingen snö och gula rapsfält på sommrarna! Idag var jag å international friend ute och gick i Skatås. Har inte varit där sedan gymnasiet... sjukt! Men det var en mysig promenad med lilla Guiness i snön. Efter detta blev det allt en avocadoburgare och sen kunde jag inte låta bli att dammsuga Hej vilt i reklampauserna när jag kollade på Så mycket bättre. Jag hävdar fortfarande att det är genialiskt att städa och hänga tvätt med mera under reklampauserna. Fu behöver aldrig bli uttråkad och aldrig spendera värdefull tid åt sådant när du tack vare skittvkanaler får dessa naturliga pauser helt gratis! #geni
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: