hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Jumpin jumpin

Jag drömde att jag tävlade inatt. Jag har för mig att jag red riktigt offensivt och bra. Haha! Kan bero på att jag somnade till världscuphoppningen som jag streamade från svtplay.se... vaknade klockan sex och bytte till sängen vilket var otroligt skönt. Varför envisas man med att somna i soffan när man vet att det är skönare att somna i sin underbara säng?! Idag fortsätter tittandet och nu har jag snart sett hela omhoppningen från förra omgången av världscupen. Mellan starterna har jag hunnit jobba, hänga tvätt äta frukost och fylla på tekoppen. Nu skall jag strax ut i kylan på en promenad och sedan funderar jag faktiskt på att ta en runda på Freeport för att fylla på min garderob något. Behöver bättre basplagg! Sen behöver jag alltid någonting till min älskade lägenhet hihi. Dagen skall avrundas med hemmaspa, matlagning och tända ljus. Jag behöver prioritera mig och min hälsa. Det är så lätt att springa på utan att lyssna på sin kropp. Som när jag lade utbildningsplan en för nästkommande 12 månaderna. Jag kan liksom inte läsa vittnespsykologi även om det låter extremt intressant. Däremot kan jag gärna lägga några timmar i månaden på att läsa kvalitets och ledarskaps magister. Jag skall presentera hela upplägget för et när det är spikat tillsammans med min mentor.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: