hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Lördag den 11 februari

Jag Ligger just nu i viloläge och funderar över livet. Ska man orka starta en tvätt idag eller inte? Det här har varit den tuffaste veckan som anställd på mitt drömföretag någonsin. Det positiva är att jag kommer vara rustad inför mina kommande uppgifter i framtiden. Allting som händer, gott som ont, lägger sig på erfarenhetskontot och målet är att ha en erfarenhetsbank utan dess like. Jag skall ha en bakgrund som får mina konkurrenter och kollegor att trilla av stolarna. Igår efter arbetet blev det en liten lätt after work. Den var inte i närheten av den afterwork som vi gick på senast därav lite antiklimax men ändå väldigt skönt med lite prosecco och lufta tunga ämnen. Hur ofta händer det att man träffar någon som har så slående lika tankar och väg framför sig att man får en dejavu känsla? Jag tror jag har hittat ytterligare en vän som kommer hänga med mig i livet. Jag blev hänt utav min kille eller vad man nu skall kalla honom. Vad säger man innan man har kommit överens om att man är tillsammans? Min dejt? Idag har jag varit i Bollebyggd i inredningshimmlen. Artwoods fina möbler och inredning som man kunde gå och stirra sig blind på i säkert minst en timme. Det fanns dessutom en jättesöt valp där inne som jag satt och pratade med några vändor. Dör sötdöden. Nu har jag ätit tacos för andra dagen i rad och är helt utslagen. Blir helt apatisk på helgerna. Imorgon tänkte jag försöka göra som under en arbetsdag att jag ställer klockan, gymmar och arbetar några timmar. Jag skall bland annat spexa min utbildningsplan och boka ny tid med min mentor. Det viktiga är nu att planen för sommaren, hösten och våren blir spikad och att alla ansökningar kommer in i rätt tid. Om ett par veckor är det dessutom dags för Göteborg Horse show och gissa vem som skall dit? Hihi! Kan inte släppa taget om mina älskade hästar. Snart skall jag äga några egna igen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: