hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Mys morgon

God förmiddag. I normala fall har jag arbetat i flera timmar nu men idag är jag inte ens påväg yill jobbet ännu. Skönt! Har verkligen reassert flexed och nu flexar jag ner och kommer spendera minimalt med tid på jobbet denna vecka. Skönt att få en liten paus i vardagen. Nu ska jag ta en promenad sen sminka mig och därefter bär det av. Jag kommer på eftermiddagen checka in på Quality hotell Riverside. Jag och Amanda skall gotta oss i wellness och äta gott. Imorgon väntar Hotell frukost och sovmorgon. Hur skönt!! På fredagsmorgon åker jag med tåget upp till Mora och världens bästa Cissi! 

Ha en fortsatt trevlig dag så får ni uppdatering från hotellet sedan. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: