hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

God fortsättning!

Första raderna på nya året. Är ni bakfulla? Inte jag, Nope! Jag är bara lite shaky från en jäkligt rolig nyårsafton. Jag vaknade för ovanlighetens skull redan klockan 10. Skyndade mig ut på en promenad med hörlurarna och sia på högsta volym. Fyfan vad gött det är att bara gapa med i hennes sjuka låtar. Vill ha hennes röst ❤ Anyways jag och Amanda hade bokat dagsspa på St Jörgen så vi checkade in där och började faktiskt med ett träningspass. Kan vi snälla inte köra någonting som innehåller ben? Sa Amanda. Ja, vi ska köra knäböj. And so we did. Haha! Vi var på spaet till 19. Då kompletterade vi nyårsmiddagen med en efterrätt. Mums! Vi gjorde massa supergoda Tapas rätter såsom mozzarella sallad quesadillas ädeloströra till pepparkakorna och massa annat gott. Efterrätten förtjänar en michelinstjärna. Ni kanske såg den på Snapchat? Hansepansan heter jag där! När efterrätten slunkit ner i våra hungriga magar så gick vi i regnet till spårvagnen och åkte in till stan tillsammans med många andra förväntansfulla nyårsfirare. Vi var med på nedräkningen och sen var det bara fest. Jisses så många skratt! Tack 2016 för många nya fina vänner. Två som står mig väldigt nära ❤ många spontan utgångar och mycket god mat. Om 2017 blir en bråkdel så bra som förra är jag överlycklig, men såklart det blir vad man gör det till! Jag känner mig väldigt tacksam för de möjligheter jag har fått och att de jag håller kärt mår bra och gör bra.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: