hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Lakan skall inte vara rullade

De skall vara vikta! Och varför tänker jag på det då? Ingen aning, bara en tanke som slog mig när jag bäddade rent idag. Vem får för sig att rulla ihop sina rena, släta lakan? Det är ungefär som att knä in sina kläder i garderoben istället för att hänga de på galgar. Jaja! Jag sov 17h mellan fredag och lördag. Arbetsbelastningen har ökat drastiskt och jag är glad om jag hinner äta och dricka lite vatten någon gång under dagen. Klart jag är trött och jag ser ljuset i slutet av tunneln absolut, det är nu jag har chansen att sätta prägeln för ett par år framöver. Därför biter jag ihop och kämpar mig framåt step by step. Mitt jobb är fortfarande fantastiskt roligt och jag älskar det! Så roligt att jag jobbar lite på helgerna också ha ha! Jag jobbar ikapp lite grann och alla kommenterar det, ja men hellre en timma om dagen med planering och förberedelser än att börja veckan i ett totalt kaos! Så det så. Jag startade veckan med ett mentor möte och därefter har veckan flugit fram. Jag har en väldigt tydlig karriärsplan framför mig och nu återstår lite ansökningar och underskrifter sen är jag på skeppet som går mot mitt stora mål.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: