hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Nya höjder

God morgon! Jag somnade med kläder smink och ljus tända igår. Wops! Lite trött efter en kort arbetsvecka. De korta veckorna är alltid värst för det skall hinnas med fem dagars jobb på fyra arbetsdagar. Jag satt dessutom hela kvällen igår och sökte distansutbildningar. Jag blir så himla inspirerad att bli ännu bättre och vill ha ett välfyllt CV. Jag vill att folk sa säga WOW när de ser min bakgrund. Jag har även planerat in att gå igenom med min mentor vad jag behöver tänka på kortsiktigt vad gäller min nya tjänst samt hur jag skall lägga upp strategin på lång sikt.
En ny bil är ett personligt mål 2017 och ett nytt boende likaså. Jag vill dock poängtera att jag kommer vara köpa om jag hittar exakt det jag söker. Och bilen och boendet går hand i hand. Håll tummarna för att jag springer på drömtomten! Då kommer även min drömbild att parkeras på uppfarten.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: