hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Fredag

God dag! Jag startade dagen med mindfulness och nu skall jag försöka hålla i denna goda vana. En lugn och bra start varje dag. Det är ett av mina 100 livsmål. Inatt skrev jag in alla mina livsmål i min nya telefon för att kunna ta upp dem och bli påmind om dem var jag än är. Det är en bra guide som medvetet och omedvetet styr dig och dina val i rätt riktning. Ett par av målen kan jag redan bocka av. Hur coolt är det då?! Det blev en chokladbollsfrukost idag få jag bakade dubbla satser igår. Mitt chokladsug var helt enormt igår så därav den stora mängden. Jag tror det är mina två dagar på gymmet som ökat förbränningen liksom godissuget... idag har jag i vanlig ordning tagit min morgonpromenad och avnjutit Lennart Källs sommarprat. Nu är det dags för gymmet!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: