hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Home sweet home

Kan man ha en kvinnocave? Ni vet män har ju mancaves där de kan mysa med massa nördig teknik, tv spel och öl. Jag tror faktiskt att jag har en kvinnocave i min älskade lägenhet. Älskar att komma hem dra på musik idag blev det Queen, koka upp te ta fram något gott att äta och sedan fram med alla block och böcker som jag plundrar. När jag är hemma kan jag läsa en bok på en dag. Men normalt så tar det lite längre tid att läsa en bok för mig. Den här veckan har jag läst en skönlitterär bok stora små lögner, så jag läser inte bara faktaböcker om aktier utdelning, företagsstyrning och liknande. Förresten måste berätta att dem här veckan har varit så sjukt positiv även om det har varit sjukhusbesök och lite raseriutbrott och liknande. Jag tar med mig det absolut finaste jag kan få som arbetsledare. Medarbetare som säger att jag alltid är ute och hjälper de och som alltid tar sig tid till dem. Det är ett av mina personliga mål som ledare. Mina kollegor skall känna att jag alltid tar mig tid för de och att de alltid kan få den hjälp de behöver. Blev nästan tårögd när min personal sa detta om mig framför ledningen. Hur söta! Vet ni, nu skall jag fortsätta mata tvättmaskinen med fler jackor, lakan och skjortor (man är ju tjänsteman ni för tiden....) Därefter kanske det blir en god öl ihop med några kollegor eller min kaerste. Puss!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: