hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Mora

Hej från Mora! Jag kom fram till Mora för en timme sedan och har gått förbi upploppet på staffettvasan som har körts idag. Jag skall givetvis inte åka skidor utan hälsa på min dalkulla Cissi. Hon jobbar en timme till så jag väntar på att bli upphämtad i stan eftersom det är ungefär så långt jag hittar i den här staden. Eller kallas det by? Jag sitter på Mora kaffestuga och dom stänger 19! Haha vem stänger kl 19?! På tåget påväg upp fick jag gjort en hel del jobb vilket var skönt. Sånt som åkte göras när man sitter i lugn och ro. Så fram tills tisdag morgon är det ledighet som gäller. Skall passa på att läsa och skriva ner mina tankar. De brukar gå på högvarv såfort jag blir ledig.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: