hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Långledigt

Hej på er! Som vanligt dyker jag in här på en helgdag. Mina vardagar består utav basala behov och jobb. Precis som jag vill ha det! Det stör mig något enormt att det är så många lediga dagar på våren. Vi vill jobba inte vara lediga när det ändå bara regnar och är kallt ute! :( Denna helgen gör jag en total makeover av min balkong. Har verkligen tröttnat på att ha en medelmåttig balkong. Min skall vara top notch! Och det kommer bli något ni aldrig har skådat förut... trust me on this one. Till min hjälp har jag min pappa som är snäll och målar och sågar med mera för att jag skall bli nöjd. Nu ska ni få en före bild och inom kort kommer en efterbild.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: