hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Sova som en prinsessa

God morgon! Kan vi snälla prata om hur underbart man sover i en nybäddad säng när man är nyduschad???? Jösses, känns som att jag fötts på nytt igen. Så nu är jag uppe, äter frukost, läser mail, skriver i min "dagbok" och planerar dagens to do'so. Så fort temuggen är uppdrucken skall jag till Anneberg, hämta stege och mina trall till balkongen. Därefter skall jag hit igen, tvätta hela fasaden som är alldeles grå/gul av pollen och damm för att sedan plantera min nya buxbom och plantera om min gamla. Hinner jag lägger jag även ut alla trall och pysslar iordning så som jag vill ha min "nya" balkong! Ni ska få se när allt är klart. Måste bara säga att när jag hoppade i ett parmjukisar idag så fick jag sådan dejan vu. Dessa drog jag alltid på över mina vita ridbyxor innan tävling för att inte bli skitig innan första starten. Måste skaffa häst snart!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: