hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Algot

Kan numera titulera mig expert i att montera Ikeas Algot hyllsystem. Det blev en variant i klädkammaren och en variant i hallen. Fick även upp några lampor under helgen. Det behövs nu när det blir kolsvart efter klockan 17. Nästa helg får jag satsa på lite större grejer typ garderob och tvättmaskin. Även en del kakel skall upp som jag skrev om tidigare. Fick en himla hemtrevnadskänsla. Jag vill verkligen bo här!
Jag lät plasten sitta kvar på hyllorna i hallen eftersom det är en del kvar att göra där. Jag skall ju ha in skjutdörrar och det kommer bli lite snickerier kring detta. Takfönster och lite puts å annat skall också upp när finliret är klart med dörrar och el.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: