hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Berg och dalbana

Hejsan Svejsan! Hoppas allt är finfint med er. Jag mår bra, men jag lämnar det vid bra. Ända sedan jag kom hem från semestern så har det varit, stress, ovisshet, enorma mängder tårar och stora förändringar. 2017 är en berg och dalbana och från att ha varit längst upp på toppen har jag nu störtat hela vägen ner på botten, vägen upp igen snurrar och jag känner att jag just nu hänger upp och ner i en 360 loop. Ungefär. Om allt i livet vore enkelt hade det inte varit roligt och alla misstag man gör lär man sig av. Jag vet inte riktigt hur framtiden ser ut, vart jag kommer bo, vad jag kommer arbeta med men jag vet att jag kommer ha lika fina vänner och bra folk runtomkring mig oavsett vad. Det är ett kvitto. Nu gäller det bara att försöka se klart och agera rationellt. Bara för att jag vacklar just nu så betyder det inte att allting måste ändras. Allting kommer att falla på plats så småningom... Det blir väldigt flummigt, jag förstår det och jag kan av olika anledningar inte förklara det bättre än såhär. Slutknorren blir verkligen att med highs kommer lows och från att känna sån otrolig lycka och kärlek ena veckan till att känna sån tomhet och meningslöshet nästa så tror jag ändå att detta är ett av mitt livs viktigaste år. Alla mina grundvärderingar har vänts upp och ner och jag överanalyserar som vanligt allting in i minsta detalj. Fan det är så jävla jobbigt att vara människa ibland! Förresten så har jag numera bytt hårfärg, jag lät frisören bestämma och hon valde sorgens färg, svart med vissa nyanser av mahogny. Och ja, jag har gått ner väldigt mycket i vikt, många frågar. Det är från förra året minst 10kg och det är lite typiskt mig att se hur långt ner jag kan komma och ja, det är ett kvitto på att jag inte mår mer än bra.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: