hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

14h

Hej på er! Det här är min värsta vecka det vill säga den då jag arbetar kväll och sedan får en superkort helg eftersom jag skall gå dagtid på måndag igen. Denna helgen väntar dessutom treskiftsmöte med mina kollegor för att stämma av att vi når våra mål och arbetar på samma sätt över alla skiften. Eftersom man sällan hinner göra allting och få tag i rätt personer på kvällstid så börjar arbetsdagen tidigare och slutar senare. 14h arbetsdag genererar 14h sömn. Jag vaknade 17.00 idag. Hade tänkt plugga men funderar faktiskt på att hoppa över att läsa den kursen nu och istället söka den till våren då det är alldeles för mycket på gång just nu. Jag har sålt min lägenhet, köpt en gård, är i starten av en omfattande renovering samt om en vecka är jag på semester i Kalifornien med mitt hjärta.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: