hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Livslust

Godmorgon! Följer ni Isabella Löwengrips blogg? Förstår ni hur en människa kan fortsätta sin resa mot att bli en självständig bolagsgrundare och ägare till ett snart Unicorn bolag? Trots hat, bakslag och allt därtill? Jag säger att det är fantastiskt inspirerande. Jag brann precis så och just nu håller hela mitt livs fokus på att kristalisera sig. Jag går upp varje morgon med ett mission. Det kan vara som igår att måla i entrén. Idag att se om tjälen har släppt så att jag kan förbereda för mina odlingar. Jag älskar verkligen livet och allt som man kan åstadkomma. OM MAN BARA VILL. Det handlar just om det. Vad vill du? Vad brinner du för? Vad njuter du av? Kämpa för det! Jag började min nya tjänst för några dagar sedan och jag kände ju ganska snart hur det kröp i mig och jag ville ta tag i allt som jag såg. Tror att det är en vanlig känsla i början, speciellt om du har en del erfarenhet med dig och kommer från en arbetsplats som låg i framkant vad gäller arbetssätt och problemlösning. Men igår i duschen funderade jag.... Är den här platsen som jag är på nu redo för den resan som vi gjorde på det andra stället? Är det värt att stånga sig blodig för att uppnå en förändring storlek större? Nej, det tror jag inte. Diskuterade detta med en nära vän och kollega som sade samma sak. Jag har valt att fokusera på min individuella utveckling som nu kan få ta plats både på det professionella och privata planet. Min tyska bok och min "översättningsbok" har jag som mål att använda varje dag. Snart skall jag minsann kunna tyska!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: