hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Träning

Jag har nu utövat yoga i princip varje morgon minst 30min direkt efter uppstigning och jag måste säga att jag mår så himla bra av det. Jag tror inte att jag kommer köpa något gymkort iår. Friskvårdsbidraget har jag tänkt att använda till att unna mig spa, jag vill åka till Arken någon gång iår och kanske tar en sväng till St Jörgen när deras uteområde är klart. Jag menar att använda egna verktyg hemma som andningsövningar och därefter en serie yogaövningar som du enkelt kan göra och lära dig för att i slutet komplettera med styrkeövningar med gummiband eller egen kroppstyngd fungerar alldeles utmärkt. Jag märker att den stelhet som kommer från allt trädgårdsarbete och mitt nuvarande jobb försvinner och musklerna blir mjuka och smidiga. Jag känner mig också friskare och starkare nu än när jag t.ex. tävlade i styrkelyft på SM.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: