hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Älsklingar

Igår hämtade jag mina efterlängtade älsklingar. Tiger och Margot. De var helt vilda och kunde inte sluta springa runt. Hemma hos mig i deras nuvarande "kattrum" var de lite mer försiktiga. Tiger är verkligen den modiga. Han be så nyfiken så han utforskade hela rummet på bara en halvtimma. Syrran gick sakta framåt och tog in bit för bit.








 Efter en stund så såg vi hur all nya intryck gjorde sitt  de orkade knappt hålla uppe ögonen. De kröp in i transportburen och lade sig på varandra för att sova. Vi var inne och kikade till dom tre gånger under kvällen och de sov så gott. I morse klockan fyra var jag inte igen och då var de uppe igen. Vi gosade och lekte och Tiger han på sig ner och kurrade loss. Margot är väldigt lugn och fin och ligger snällt i famnen när hon blir klappad men har inte riktigt funnit ro ännu. Jag kl inte se att de har varit på toa eller ätit och druckit ordentligt så det blir prio så fort jag bara är hemma igen vid lunch. Jag undrar om jag kommer kunna låta bli att ha dom i sängen vid läggdags. Det finns ju inget mysigare än en kurrande katt ♡

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: