hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Krafterna kommer sakta åter

Så nu är det värsta över. Både med julen och förkylningen. Uppesittarkväll var värst, febern ville inte ge med sig och inte heller nysningarna.





Uppesittarkvällen och julafton blev jättemysigt men även produktiva för min del. När halsontet släpper så brukar jag köra på trots feber och rinnsnuva. Innan middagen i söndags var jag i Ullared för att returnera hyllor och konsoler som blivit över när vi fixade förvaring i lilla huset. Jag fick köpt mycket basgrejer och ett par julklappar också. 

På julafton började jag en storstädning som inte blivit av på två veckor. Varenda liten atteri är putsad och brunnarna är rensade. Alla lakan är tvättade och vikta. Parketten är skurad och så ren att man bara vill gå barfota därpå nu. Så skönt!
Kolla denna då..! Gud vad den växer snabbt!
Nu har jag en hel del att skriva på min hententamen som blivit åsidosatt två dagar..(!) Mitt mål är att vara klar den 27 december då älskling kommer hit! ♡♡♡♡

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: