hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Sjuka jävlar

Kanske är en mer passande rubrik för männen i Svenska Akademin. Kollar på dokumentären "Det slutna sällskapet" på svtplay nu.


Det är minsann en sjuk jävla idé hela den där akademin. Ut med hela det gamla patrasket och sätt riktiga personer på stolarna. Någon mörk och etik skall väl för från folk i denna position ha! 

En högaktuell händelse i Vita huset visar att trots att vem som helst kan leda ett land så finns det fortfarande folk med heder i kroppen. Den mest respekterade person i Trumps stan avgick igår på egen begäran pga ett utav Trumps alla beslut. Jag värderar inte den enskilda händelsen utan civilkurage. Gå ur genom dörren om du inte har möjlighet att förändra situationen. Bli inte en del i någonting som absolut inte är okej..!

Jag tröstäter praliner men inte ens de smakar just nu. Har ont i halsen och nackspärr... Det är en perfekt dag att stanna inne och summera mitt första i mitt älskade hus på kullen. Imorgon är det ett år sedan..! Hur sjukt är inte det!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: