hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Ordning och reda

Denna vecka har varit så cool på ett sätt, jag var så stolt i torsdags att jag nästan fällde tårar på arbetet när vi ca 50 man tillsammans hade löst en jätteuppgift. Så himla häftigt! Lika coolt som det var att lösa en uppgift, lika mycket urladdning var det och när vi firade pappas födelsedag i fredags tog det inte lång tid innan jag däckade i deras soffa. Några timmar senare vaknade jag och fick ta mig hemåt. På lördagen var det jobb igen med enbart två kollegor för att prata ihop oss och spika planen för året. Jag kände hur huvudet dunkade och blev värre ju längre dagen fortled. Förutom att bara gå runt i varma kläder och dricka mycket vätska boostade jag med frukt och vitaminer. Jag kunde inte sova och låg där med bultande bihålor och försökte passa på att göra mindfulness när jag kunde hålla mig vaken. Konstigt nog somnade jag någonstans där under mindfulnessen... Idag sov jag ut och kände mig riktigt utvilad och frisk för en gångs skull. Städade hela huset och rensade brunnar med mera. Möblerade om och systematiserade i mina lådor och skåp. Imorgon kommer mitt bubbelbadkar så det var dags att göra plats för det. Sen gäller det bara att fjäska för min rörläggarkusin att installera badkaret. Kan inte hålla mig till premiären! Fatta vad lyxigt med ett badkar, som bubblar! När huset, lilla, huset och bilen var ren så tog jag och International friend och Guniess en promenad. Vi trodde vi blev nerskjutna av någon älgjägare men det var ingen jägare, ingen jägare utan bara skogsmaskiner som röjde. Vi fick lite hög puls utav ruschen men vad sjutton gör det, det var inga skrämmande älgar i alla fall! Jag avrundade med lite alla hjärtans dag shopping och färdkost inför min nästa resa. Skall prova att flyga direkt från Köpenhamn till Berlin istället för att åka från Göteborg till Amsterdam eller Frankfurt och därifrån till Berlin. Så får jag utvärdera därefter vad som var bäst. Billigt var det i alla fall, typ 400spänn att åka tur och retur!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: